Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Felicia - 24 oktober 2013 14:20

Okej. Jag ber om ursäkt för detta inlägg i förhand. Dessutom för mitt språk - jag är upprörd. 'SPOILER ALERT!!' för Awkward.


JENNA HAMILTON!

Nu skärper du dig! Du har en amazing boyfirend(not to say hot), så vad fan håller du på med!?? Lägg av!! Du är lycklig med Matty, och jag blir lycklig när du är med Matty, så vad fan är det där med Collin?? Collin, suck your ugly head up someone's ass!!

Det blir fånigt om jag säger Team Matty, men jag har alltid, och kommer alltid vara på Team Matty. Påminner mig om det fåniga Team Edward och Team Jacob och där är jag uppenbarligen på Team Edward, men lugna ner dig Felicia.

Förlåt för det där, men jag var tvungen. Det var sista avsnittet på säsong 3(s03e11) och det slutade med att Jenna och Collin gjorde ni vet vad. (they kissed, or more like making out) Men det var inte det värsta. Medans dem gjorde det, så gick dem in genom den sablans ytterdörren och Lacey Hamilton(Jennas mamma) hade annordnat ett överrasknings kalas. Det var Jenna födelsedag, och Matty, och alla var där, och slut.

F##K YOU!!


Förlåt igen, men jag är ytterst upprörd.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg BatInTheBanana.
Jag är en 14 årig tjej, med intressen som Goth, the Sims 3, Mode, Svart, Katter, osv.
Jag hoppas att du kommer att tycka om min blogg.

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken färg borde jag färga mitt hår?
 Ljusrosa
 Blå
 Lila
 Övrigt, säg gärna vad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards