Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Felicia - 23 oktober 2013 13:56

Förlåt för att jag inte har gjort ett blogg inlägg på senaste tiden, men det är inte mycket som händer i mitt liv just nu, och jag gör inte någonting intressant, så det finns egentligen ingenting att blogga om. Men jag känner att jag vill blogga om någonting, så jag kan ge er serie Tips.

  • Charmed (svenska: förhäxad)
  • Bones
  • Awkward
  • Dark Angel
  • Arrow
  • Nikita
  • Chuck
  • Teen Wolf
  • Smallville
  • Hart of Dixie
  • The Big Bang Theory
  • American Horror Story
  • 2 Broke Girls

De är bara några slumpis valda från min serie-lista. Känn er fria att ge era egna serie tips. Jag kommer kanske att kolla in dem.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg BatInTheBanana.
Jag är en 14 årig tjej, med intressen som Goth, the Sims 3, Mode, Svart, Katter, osv.
Jag hoppas att du kommer att tycka om min blogg.

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken färg borde jag färga mitt hår?
 Ljusrosa
 Blå
 Lila
 Övrigt, säg gärna vad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards