Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Felicia - 16 oktober 2013 22:25

Ni vet simmen som jag gjorde tidigare idag? Jag skulle ha laddat upp henne, och en annan sim som jag gjorde idag till Exchange tjänsten, men så tryckte jag fel, och jag laddade aldrig ens upp dem till launchern, men imorgon så ska jag försöka ladda upp både någonting Damieson och Seilina Whitelight (simmarna som jag gjorde). Dessutom så kommer jag kanske att visa hela deras outfits, men det kommer ju att vara från min dator.
Men nu så ska jag och min onda hals(min hals gör ont) gå att lägga oss/mig

Av Felicia - 16 oktober 2013 12:32

Som ingen av er vet, så har jag ett exchange konto. På Sims 3 sidan ni vet. Där heter jag ZatinBlack, och har laddat upp en sim. Hon heter Sascha Elementary, just a btw.
Men här är en för glans av en sim som jag gjorde idag, är inte helt nöjd med, men hon funkar. Hoppas ni kommer att gilla henne. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg BatInTheBanana.
Jag är en 14 årig tjej, med intressen som Goth, the Sims 3, Mode, Svart, Katter, osv.
Jag hoppas att du kommer att tycka om min blogg.

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken färg borde jag färga mitt hår?
 Ljusrosa
 Blå
 Lila
 Övrigt, säg gärna vad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards