Direktlänk till inlägg 2 september 2013

30-dagars utmaning.

Av Felicia - 2 september 2013 14:02

Jag kollade lite igenom Fantas simsblogg(fantasims3.bloggplatsen.se), och betämmde mig för att göra en 30-dagars utmaning. En anledning för mig att komma tillbaka till bloggen varje dag i alla fall om ingenting annat. Så hennes vilkor var att man skulle länka till inlägget och säga att det var hon som gjort den. Och det funkar inte/jag vet inte hur man gör så att det länkar när man trycker på ett ord sådär(jag ber om ursäkt att jag inte kan förklara), så jag klistar bara in länken antar jag http://fantasims3.bloggplatsen.se/2013/07/30/9539996-30-dagars/ och hoppas att det fungerar.


Så det här är utmaningen.


1. Vilka spel har du?

2. Använder du fusk? Vilka i så fall?

3. Din favoritexpansion

4. Expansionen du gillar minst

5. Egenskaperna du använder oftast

6. Egenskaperna du nästan aldrig använder

7. Din favoritstad och varför

8. Staden du gillar minst och varför

9. Något som simmarna gör som irriterar dig

10. Varför fastnade du för sims?

11. Din favorit-sims-låt

12. Något du önskar fanns i spelet

13. Din favoritsim/favoritfamilj

14. Ditt bästa simsminne

15. En fin simsbild du tagit

16. Det absolut bästa med sims

17. Det absolut värsta med sims

18. Använder du CC* i ditt spel? Hur mycket?

19. Typiska drag hos dina simmar?

20. Något simsrelaterat som du önskar att man kunde göra på riktigt

21. Den övernaturliga varelsen du tycker om mest

22. En bra simsvideo

23. Om du var en sim, vilka egenskaper skulle du ha då?

24. Hur många generationer har du kommit till som max?

25. Brukar du bygga hus? 

26. Finns det något sims du verkligen ångrar att du köpte?

27. Tjejsimmar eller killsimmar?

28. Vilket åldersstadie är din favorit?

29. Det bästa prylpaketet och varför

30. Det sämsta prylpaketet och varför


Så nu ska jag starta med första frågan.


Dag 1.

Vilka spel har du?


Jag har The Sims 3 grundspelet, Destination Världen, Drömjobb, Lyx och Design, Gasen i Botten(fast inte installerat), Kvällsnöjen, Leva Livet, Husdjur, I Rampljuset Katy Perry(inte instalerat) och Övernaturligt. Köpte typ alla sims spel förrut, men har tyvärr inte de senaste. :( Men jag tänker inte sluta detta inlägg med en ledsen min, så hey! Varför inte? :D

Cheers.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 24 oktober 2013 14:20

Okej. Jag ber om ursäkt för detta inlägg i förhand. Dessutom för mitt språk - jag är upprörd. 'SPOILER ALERT!!' för Awkward.   JENNA HAMILTON! Nu skärper du dig! Du har en amazing boyfirend(not to say hot), så vad fan håller du på med!?? Lägg a...

Av Felicia - 23 oktober 2013 13:56

Förlåt för att jag inte har gjort ett blogg inlägg på senaste tiden, men det är inte mycket som händer i mitt liv just nu, och jag gör inte någonting intressant, så det finns egentligen ingenting att blogga om. Men jag känner att jag vill blogga om n...

Av Felicia - 18 oktober 2013 10:35

Då är vi framma vid Abigail. Jag bara älskade att göra henne. Hon blev så söt, snygg, och a tuff girl.   Isn't she lovely?   Kön: Kvinna. Ålder: Ungdom Egenskaper: Bokmal, Geni, Perfektionist, Prydlig, Vegetarian. Livslång Önskan: Världs...

Av Felicia - 18 oktober 2013 09:53

Eftersom jag inte var helt nöjd med Olive, så ändrade jag henne. Utav det ni såg:   Så ändrade jag håret, huden, tog bort glasögonen, sminket, öronhängerna, gav henne en piercing, justerade näsan, och ändrade hennes kläder.   Ja, ni ser.   Kö...

Av Felicia - 18 oktober 2013 09:37

Igår så gjorde jag ett kort inlägg där jag visade de tre nya simmarna jag laddade upp till Exchange. Nu är det dags för tre lite längre inlägg. Ett inlägg för varje sim. Jag börjar med Seilina Whitelight.     Ja. Där är samma närbild på henne so...

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg BatInTheBanana.
Jag är en 14 årig tjej, med intressen som Goth, the Sims 3, Mode, Svart, Katter, osv.
Jag hoppas att du kommer att tycka om min blogg.

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken färg borde jag färga mitt hår?
 Ljusrosa
 Blå
 Lila
 Övrigt, säg gärna vad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards