Direktlänk till inlägg 1 september 2013

Mer info.

Av Felicia - 1 september 2013 22:31

Okej.
I mitt förra inlägg så förmedlade jag lite info med er. I detta inlägget så kommer jag att fortsätta att förmedla.

Bara innan jag hinner börja vill jag bara säga att jag just nu bloggar från min mobil, och inte från min dator. Om ni läst andra inlägget så förstår ni varför.
Men, hallå! Mamma sitter ju ändå i köket och pratar i telefon så det var ju helt jävla meningslöst.

Så jag tänkte berätta för er om de två katterna vi ska adoptera. Just nu så heter de MissDill och R-Ace, men vi skulle ju döpa de till Lestat och antagligen Sushi eller Ghost. Vi får se, och ni får helt enkelt reda på det då.

Men vi ska adoptera dem från ett katthem, och Missy är föräldra lös, hennes mamma dog när hon föddes, har jag för mig, och R-Ace hittades med sin mamma och sina syskon övergivna tror jag. Äntligen en punkt eller hur?
Så R-Ace är hel svart och Missy är vit på benen och magen, och resten är brun grå randigt. Väldigt söta båda två, kan jag säga. Bilder när de kommer hem till oss.
Men det var nog allt för nu.
Cheers.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 24 oktober 2013 14:20

Okej. Jag ber om ursäkt för detta inlägg i förhand. Dessutom för mitt språk - jag är upprörd. 'SPOILER ALERT!!' för Awkward.   JENNA HAMILTON! Nu skärper du dig! Du har en amazing boyfirend(not to say hot), så vad fan håller du på med!?? Lägg a...

Av Felicia - 23 oktober 2013 13:56

Förlåt för att jag inte har gjort ett blogg inlägg på senaste tiden, men det är inte mycket som händer i mitt liv just nu, och jag gör inte någonting intressant, så det finns egentligen ingenting att blogga om. Men jag känner att jag vill blogga om n...

Av Felicia - 18 oktober 2013 10:35

Då är vi framma vid Abigail. Jag bara älskade att göra henne. Hon blev så söt, snygg, och a tuff girl.   Isn't she lovely?   Kön: Kvinna. Ålder: Ungdom Egenskaper: Bokmal, Geni, Perfektionist, Prydlig, Vegetarian. Livslång Önskan: Världs...

Av Felicia - 18 oktober 2013 09:53

Eftersom jag inte var helt nöjd med Olive, så ändrade jag henne. Utav det ni såg:   Så ändrade jag håret, huden, tog bort glasögonen, sminket, öronhängerna, gav henne en piercing, justerade näsan, och ändrade hennes kläder.   Ja, ni ser.   Kö...

Av Felicia - 18 oktober 2013 09:37

Igår så gjorde jag ett kort inlägg där jag visade de tre nya simmarna jag laddade upp till Exchange. Nu är det dags för tre lite längre inlägg. Ett inlägg för varje sim. Jag börjar med Seilina Whitelight.     Ja. Där är samma närbild på henne so...

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg BatInTheBanana.
Jag är en 14 årig tjej, med intressen som Goth, the Sims 3, Mode, Svart, Katter, osv.
Jag hoppas att du kommer att tycka om min blogg.

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken färg borde jag färga mitt hår?
 Ljusrosa
 Blå
 Lila
 Övrigt, säg gärna vad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards