Alla inlägg under maj 2013

Av Felicia - 16 maj 2013 09:44

Såja, ny blogg. Hoppas det går bra för denna!


Detta inlägg ska handla om vampyrfilmer, duh.

Mina favoriter är:

  • Underworld filmerna, alla fyra. Finns att titta på netflix (första), swefilmer.com har alla fyra.
  • En vampyrs bekännelse. Finns på netflix.
  • Van Helsing. Den med Hugh Jackman och Kate Beckinsdale, om det finns flera. Finns på swefilmer.com.
  • From dusk til dawn. Finns på swefilmer.com och netflix.
  • Lost Boys. Finns på swefilmer.com Båda, 87 och 2010.
  • Let me In. Amerikanska verisonen på "Låt den Rätte Komma In". Båda finns på swefilmer.com.
  • Hotel Transylvanien. Barnfilm från 2012.
  • Preist. 2011. Finns på swefilmer.
  • Dark Shadows. 2012. Finns på netflix, swefilmer, dreamfilm.se.
  • Daybreakers. Finns på Dreamfilm.
  • Twilight,  såklart.
  • Dracula 2001.

Vampyr serier:

  • The Vampire Diares.
  • Buffy the Vampire Slayer
  • Angel.
  • True blood.
  • Vampire Knight, manga/anime.

Ge tips på fler i kommentarerna.


OBS. Detta är bara olika filmer och serier med vampyrer i och behöver inte vara vad jag personligen tycker om, och filmerna och serierna står inte i någon speciell ordning. Varför jag skrev upp de här är för att jag har dem. Har tittat på tVD, tittar på Buffy nu, ska titta på Angel sen, har tittat lite på TB, sett hela Vampire Knight animen, men inte läst böckerna.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg BatInTheBanana.
Jag är en 14 årig tjej, med intressen som Goth, the Sims 3, Mode, Svart, Katter, osv.
Jag hoppas att du kommer att tycka om min blogg.

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken färg borde jag färga mitt hår?
 Ljusrosa
 Blå
 Lila
 Övrigt, säg gärna vad.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards